fredag 17 januari 2014

Uppstart för mina tankar om litteratur och annat väsentligt i livet

Länge tänkt på detta med att dela med mig av mina tankar om framförallt böcker och annat av intresse, men det har inte blivit av. Nu tar jag avstamp och startar upp i blygsam skala. Läser en hel del men ogillar ren snabbläsning utan reflekterande. Idealet är att som drottning Kristina kunna göra understrykningar och anteckningar i marginalerna i böckerna, men är ju en flitig bibliotekslånare så det låter sig inte alltid göras.

Tänker fylla på med min lista på tidigare lästa böcker och avser att stundom göra återblickar och kommentarer till dessa.


Nu tänkte jag stanna upp och göra ännu ett inledande inlägg om den bok som nu är på agendan.

Over and out Mr T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar